MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Torsdagmorgon och jag känner stressen.

Kategori: Min vardag

Baka tårta. Rekvisita till lekar. Skyffla ut den nya grusen som kommer ligga i en STOR hög på grusgången när vi kommer hem ikväll. Marinera kött. Köpa jordgubbar. (Glöm inte, för allt i världen!) Byta sängkläder så gästerna kan sova i nya fräscha. Bestämma kläder. etc. etc. etc. Listan fortsätter en bra bit! Och vet ni? Mestadels av detta ska hinnas innan klockan 20.00 ikväll för då börjar Sommar med ERNST! :D Sommarens absolut bästa program vilket verkligen inte får missas. Tjubidowaa! :)
 
Kära 14-åriga jag: Sänk kraven på dig själv. Det kommer annars bara mynna ut i att du blir ännu värre när du fyllt 20 och därefter går det bara utför. Du kommer spara väldigt mycket energi om du ändrar det där perfektionist-tänket du har, redan nu. Lita på mig!
 
 
Idag: Jobba och fortsätta med REA-förberedelserna. Jag som är kampanjansvarig har så ofantligt mycket att göra och stå i dessa dagar så det blir ingen lugn stund. Tur jag har mina nya snabba dojjor på mig, som underlättar allt omkringkutande! :P
Kom och fynda! Soffor, soffbord, sängar, matgrupper, prydnadskuddar, mattor, inredningsdetaljer.... Komsikom! :)
 
/Mia - a.k.a. Kan-aldrig-riktigt-slappna-av-när-det-finns-massa-grejjer-som-måste/borde-göras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: