MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Karlskrona !

Kategori: Min vardag

En vecka har gått på vår semester och vi har redan hunnit med massa saker! Köpt bil, snickrat och målat entrén, målat uthuset och spenderat helgen i härliga Karlskrona med våra fina vänner Ivana och Nicklas :) Jag som aldrig varit här tidigare blev snabbt förtjust i denna stad och känner att jag måste dit igen för att se hela staden! Stugan vi hyrt låg ett par mil utanför staden, strax utanför lilla samhället Jämjö. Vilket ställe! En liten pärla alldeles intill havet. Vi åt och drack gott, solade, badade, spelade spel och skrattade en hel del. Såna helger man behöver ibland för att samla på sig lite ny energi! :)
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några bilder av framsidan också :) Trälådan fixade pappa vilken jag sen pimpade med
grå lasyr samt armeringsnät! Borrade små hål i botten på lådan för varje liten "pigg" i båda
armeringsnäten så att jag kunde banka ner dem där - står superstadigt! :)
 
    
 
 
 
 
 
 Nu: Åka bil en sväng till storstaden Vetlanda :)
 
 

Kommentarer

  • P säger:

    Ser ut att ha varit en underbar helg med goda vänner.
    Karlskrona, är även min favoritstad efter vårt besök där. Blir gärna er guide om ni skulle tänkas följa med några dagar för boende i centrum, med allt vad det innebär.
    och vad ni varit duktiga med att fixa till det på framsidan av huset blev ju görbra.

    Farsan

    2013-07-16 | 06:41:30

Kommentera inlägget här: