MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I denna ljuva sommartid...

Kategori: Min vardag

Jag är nog inte ensam om att älska denna tid på året. Solen skiner från klarblå himmel, trädgården är full av vackra blommor, stränderna är proppade med solsugna människor, glass och jordgubbar äts i stora lass, grillen går varm (bokstavligt), huden är sådär härligt brunbränd och sommarnätterna är så sköna att man knappt vill gå in. Jösses, jag tror jag blir som nykär i sommaren varenda år den kommer! :)
 
Jag och Albin spontanköpte ett tält tidigare i veckan och åkte spontant till Öland och tog spontant in på Böda camping där vi tog dagarna väldigt spontant - med andra ord en väldigt spontan resa! ;) (höhö) Vi fick sol, sand mellan tårna och fick dessutom testa på campinglivet. Absolut inget någon av oss har på sin topp 5-lista, men det funkade bra! :)
 
Igår rastade vi av mina päron i Jkpg. De fick detta av oss i julklapp, och när passar det inte som allra bäst än när det är som allra varmast och härligast ute? :) Mat på Piren, promenad längs Vättern och en glass i solen. Kvällen levererade, kan man säga.
 
Idag: Fortsätta med balkongrenoveringen. Albin snickrar och jag står bredvid och säger hur han ska göra. Typ ;) (eller snarare: Ligger i solen och vinkar till honom och med jämna mellanrum säger att han är duktig. Two thumbs up!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: