MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Paulina ♥ David. 2013-07-06.

Kategori: Min vardag

Igår hade jag, Albin och ca. 125 personer till den stora äran att få se Paulina och David gifta sig. Underbara, älskade P1 ! Vad glad jag blir av att se dig så lycklig! Du var den absolut vackraste brud jag någonsin sett!
Dagen var en succé och jag kan - med handen på hjärtat - säga att detta var den absolut bästa fest jag varit på någonsin :) Vilka härliga människor! Toastmaster och Toastmadame skötte kvällen med bravur och allt spex och alla tal framkallade skratt så jag har på lager för flera månader framöver :) Underbart!
Slänger in en hel bildkavalkad med de bästa fotona jag fick till denna dag! Klicka på dem för att få dem större :)
 
                    Fina fina fina vän!
           Flams-Maja!
               
 
Ännu en gång - Grattis!
 
 
 
 

Kommentarer

  • The Bride säger:

    Vilka underbara bilder! Måste vi få sen :D Du är bäst Sis <3

    2013-07-08 | 15:36:46

Kommentera inlägget här: