MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Semester !

Kategori: Min vardag

 
 
Jag och Albin har varit iväg på Gran Canaria och spenderat en vecka i lugna och mysiga Tauritodalen :) Som vi har njutit! Poolhäng delux ( = ligga pladask i varsin solstol med bok och öl) ett par löpturer, god mat, båtutflykt - vi såg en val och jag blev bara lite rädd! :) - och en väldans massa kärlek. SOM vi behövde denna resan! 2013 var ett riktigt tufft år för oss så att ladda batterierna och bara vara med varandra behövde vi.
 
 
 
 
 
Visar mig på styva linan!
 
 
 
 
 
Min finaste. Mitt allt.
 
 
 
 

Kommentarer

  • P säger:

    Kul att vädret var bra och jag gillar bilden där man ser mitt och morsans favoritställes hela glasfasad på restaurangavdelningen.
    Kanske kan vi alla i familjen åka dit över en långhelg eller två.

    Pappa

    2014-05-15 | 08:59:23

Kommentera inlägget här: