MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nya, snabba kompisar!

Kategori: Min vardag

I helgen var det dags. Mina gamla trotjänare Asics får lämna sin plats för dessa fina, nya polare! Adidas Sequense Boost. Själva Boost-serien är känd för att ge mer energi tillbaka i steget och jag är beredd att hålla med! Det lilla jag hittills använt dem så är jag asnöjd! De studsar mer eller mindre så jag känner mig nästan som Captain Gadget när han flyger fram :P Ikväll ska de invigas med en lite längre löprunda, sålänge det inte spöregnar, - förväntningarna är hööööga! :D 
 
Har dessutom investerat i ett par nya tights från Better Bodies, såna där med rosa streck på sidan som liksom följer benens kurvor. SOM jag suktat efter dessa! :D 
Sånt här måste va bästa sättet att återfå träningssuget, att köpa nya träningskläder! Ultimat tagg :) 
 
 
 
 

Kommentarer

  • P säger:

    Konstigt att sådant inte funkar för mig.
    Var visserligen några veckor sedan jag fick en ny träningströja, men har inte fått suget att springa än.
    Å andra sidan så blev jag rätt trött sist jag sprang i juni 1981.
    Jag skall kanske satsa på sådana där tights och skor som du köpt, då kanske suget kommer tillbaka.
    Pappa

    2014-07-02 | 06:46:43
  • Mia säger:

    Ja men gör det! Tror du skulle klä i dem alldeles ypperligt ! :) Annars kan jag komma förbi och putta dig i ryggen lite under en promenad, så kanske du får lite fart! :P
    Vi ses på söndagmorgon !?

    2014-07-02 | 09:08:19
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se

Kommentera inlägget här: