MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Semestertider!

Kategori: Min vardag

I fredags gick både jag och Albin på semester, 3 lediga veckor tillsammans! Oslagbart bra :) Vi började ledigheten med en skön grillkväll hos ett annat par här i Anneberg, vilket blev en toppenstart på dessa veckor! God mat och väldigt trevligt och kul sällskap :)
 
Idag susade jag tillsammans med mor och far iväg tiill en bit ovanför Linköping för att heja och ropa på endurotävling. Sol och värme heeeela dagen! Både jag och Albin är helt slut :P (Kanske såklart han mest, vilket är ganska logiskt! :P ) Tack världens bästa föräldrar för världens bästa sällskap!
 
Och nu? De tre veckorna som följer är i stort sett blanka. Vi ska fixa balkongen uppe, men annars har vi verkligen inget planerat - på både gott och ont. Några önskemål för  min del är Halmstad, Öland, Liseberg och Köpenhamn! Halmstad har jag aldrig ens varit i ( Woops! ) och A har aldrig varit i Köpenhamn, så det vore kanske något :) Synd att inga andra vi känner har semester, så man kunde gjort något ihop... :) Eller har vi missat nån? :O Vera: När har ni semester!?  Tur det dock är ganska angenäma problem (A)
 
KRAM !
 
 
 
 

Kommentarer

  • P säger:

    Tack skall ni ha som vill ha oss med på dessa äventyr,
    man vet ju aldrig vad som händer när Mr.två hjul är med på banan. det finns vad jag vet en annan bild med en helt annan vinkel på kråsscen.
    Tack Pappa

    2014-07-07 | 07:29:46
  • Viktoria säger:

    Vad fin du är Mia, saknar dig!

    Svar: Åh, fina Viktoria! Saknar dig! Vi kanske borde planera in en liten träff snart! :)
    MiaLouise

    2014-07-07 | 09:36:38

Kommentera inlägget här: