MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Motto!

Kategori: Min vardag

Ett av världens bästa motton är enligt mig: 
 
 
Tror ni att det är såhär: Kan man inte så vill man inte tillräckligt? Jag tror på detta och brukar försöka komma ihåg att tänka såhär i ALLT jag gör, och yes - saker och ting känns genast mycket lättare och framförallt roligare! För jag tror att ställer man sig själv bredvid och envisas med orden "Jag kan inte" så håller du enbart tillbaka dig själv och du kanske innerst inne inte ens vill tillräckligt mycket för att ens försöka?  
Våga prova nya saker för vad kan egentligen hända? Antingen blir det grymt jäkla bra eller så blir det lite tokigt och man får rätta till det genom att försöka igen. Ingen större skada skedd. Go for winning! 
 
Nu: Kvällis efter att ha sprungit rekordtid på den där rundan med alla hemska uppförsbackar. Yejj! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: