MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I'm back.

Kategori: Min vardag

Ja, som vanligt ett bra tag sen sist. Tänkte att nu jäklar ska jag prova en gång till och köra ett sista ryck. Blir det pannkaka som senaste typ tre gångerna kan jag ju faktiskt lika väl lägga ner skiten :P
 
Snart är det semester! V28 ska vi äntligen få vila ut oss och göra såna där roliga saker, som man längtar efter hela den långa kalla vintern. Sola, bada och åka på små utflykter :) Kommer bli snajjsigt! Och tänk att det redan nästa helg är midsommar! Fantastiskt och galet på samma gång :) Vi får besök av fina vänner - längtar så tills de kommer! Ska bli topp! Vad ska ni göra? :) 
 
Sist en bild på mina nya snabba dojjor. Kände att mina convojs (så uttalas Converse enligt världens sötaste lilla fyra-åring på jobbet) inte är riktigt optimala för att kuta omkring i på jobbet, med tanke på hur stor lokalen är. Mycket vuxet beslut, enligt mig själv. (Lika vuxet som att jag pratar trädgård med folk hela tiden. Stackars kollegor som får höra på lyckliga Mia som köpt en alldeles egen blåbärsbuske som hon är exalterad över, eller som är bekymrad över att tomaterna inte kommit igång än.. Helt normalt vuxet för en 24-åring. Tror precis alla i min ålder brukar prata om sånt, eller hur?) Well, här är dem! Kommer nog leva i dessa skor hela sommaren :) 
 

Kommentarer

  • Ines säger:

    Så kul, jag har också precis köpt ett par träningskor att ha på jobbet, ett par Adidas... och när jag såg dig i dessa Nike kom ja tänka på att du ofta hade Nike och jag hade Adidas.. och så var jag hemma i helgen och kollade upp massa gamla bilder när vi spelade handboll, och det var så, Mia hade Nike, Ines hade Adidas.. såg dock jävligt kul ut med typ stl 40 i skor på 10åringar hahah

    2013-06-19 | 08:03:53
  • Mia säger:

    haha, vad kul! :) Nu när du säger det låter det ganska bekant! :P Kul att du t.o.m. kollar upp det på bildbevis!
    Usch ja! Inga småtjejer borde behöva ha så stora fötter som vi hade! haha.

    2013-06-19 | 15:05:45
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se

Kommentera inlägget här: