MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

How's that?

Kategori: Min vardag

Nu har vi (läs jag) äntligen tagit tag i att fixa en av träkistorna till ovanvåningen. Obehandlat, grånat trä! I love. Lite rustikt, enkelt och helt i min smak :) Hade först tänkt måla den vit, men insåg när den kom på plats att den passade alldeles ypperligt bra till hyllan och stilen i övrigt! Nöjd tjej, javisst :)
 
 
Lite andra grejjer som jag blivit hopplöst förälskad i är dessa;
  
En ny kudde från H&M-home, virkad i grått :) Och en hylla i vardagsrymmet har fyllts med div. murriga, höstiga saker :) Ljuslyktan med stadsmotivet blir himla fin med ljuset tänt!
 
 
 
 
Almanackan är en nyhet vi fått in på jobbet. Träklossar som man får vrida och vända på varje morgon :) Den gröna lådan är min absoluta favorit, den står i köket och agerar brödburk! Toppen :)
 
Nu ska jag njuta av solen och vem vet, kanske får jag med mig gubben på en promenad!? :)
Ikväll blir det mys och jag har bestämt att vi ska dricka Champis i våra nya vinglas med guldkant. Allt för lite extra lyx :P
 
Ha en fin helg kära vänner!
/Mia - Vi har fler sådana trälådor som vi tänkt sälja om någon är intresserad!? Hör av er i så fall :)
 
 
ps. Kommer på mig själv med att gnälla över smärtande rygg, magont, huvudvärk, trötthet - men vad är det egentligen? Jag tänker på er K & B. Jag önskar jag kunde knäppa med fingrarna och göra allt bra! Jag skickar styrkekramar till er varje minut och hoppas att de hjälper er på vägen. Fina människor! Det finns ingen som förtjänar detta mindre än ni två! .ds.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: