MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Det känns perfekt.

Kategori: Min vardag

http://www.youtube.com/watch?v=ss5x61VEd28  Jag älskar denna låten! Den känns som en härlig, gammal goding (trots att den är ny) och man kan inte låta bli att bli glad och vilja dansa när den spelas :) En skön låt att starta dagen med! :)

Idag är jag ledig så ska ta tag i den halvmålade stolen som står i garaget, ta mig en promenad, rensa ogräs och dra mig till optikern :) En lagom dag! Och ikväll - WAAH! - är det premiär för den nya säsongen av Ensam mamma söker :D Mitt favoritprogram sen allra första säsongen! Jag sitter bänkad varje vecka och tycker att programmet både är roligt, romantiskt, somrigt, fjantigt och ibland ganska patetiskt - men oj vad jag gillar det! :P Det är ju egentligen en ganska slampig programidé eftersom det pussas med alla till höger och vänster och de är kära i alla samtidigt, ungefär. Man kanske måste pussas och ha lite "hoppla i halmen" för att känna om det är rätt? Jag tror det. Det är som att köpa bil. Du måste ju provköra den först, kolla att den svarar när du trycker på gasen och låter som den ska - annars köper du ju inte bilen, eller hur? :P (ooh vad jag älskar metaforer!!)

Ha en fin dag!

/Mia - Jag kan verka galen, men det känns perfekt.


ps. Jag tycker att de där blåhuvudena kan dra åt skogen med sin sänkta restaurangmoms. Mm visst, gör klyftan större bara. Gynna dem som redan har pengar. Tro, på fullaste allvar, att alla krögare kommer anställa fler ungdomar och invandrare (när de i själva verket bara ser pengarna rulla in) Skit i våra pensionärer som bidragit till vårt land i 65 år, varför ska man bry sig om dem för? Låt dem leva på sina små pensionärspengar. Jävla idioter, vakna upp för fan. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: