MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Lite mer höst- och vinterstämning!

Kategori: Min vardag




Pysslade ihop detta lilla arrangemang igår när jag kom hem från jobbet. Den lilla korgen är från Madam Stoltz och vi fick den och en likadan i större variant i inflyttningspresent i somras av mina fina vänner Camile och Viktoria och deras män :) Så fin! Så nu tänkte jag att den ju faktiskt kan användas till mer än bara bröd, kakor och kokta ägg som jag använt den till tidigare. Plockade med mig lite mossa hem när jag var ute och gick i det fina vädret! Perfekt :) Så nu är ljuset tänt medan jag äter frukost och laddar inför arbetsdagen :) Den lilla glasburken har jag köpt på jobbet och har flingsalt i! Tycker den är så söt så hade väldigt svårt att motstå den (A)

Kom hem för nästan en timma sen efter att jag varit och lämnat Albin inne i stan. Han och massa släktingar är påväg ner till Skåne för dop av hans brorsdotter. Tyvärr kunde ingen hoppa in och ta min söndag så det är bara att slå på ett happy face, gilla läget, dra på sig jobbskjortan och åka till jobbet. Hurray!

-----------------

I fönstret i köket har det hänt en liten uppdatering! De små minirosorna jag haft där sen vi flyttade in hade börjat vissna och verkade inte riktigt trivas nu när solen inte lyser så mycket på dem längre, så de har fått flytta in till tvättstugan där det är svalt och så hoppas jag de kommer igen nästa år! Däremot har dessa små söta blommor fått flytta hem till oss :) Så gulliga tycker jag!



------------------

Nu har vi även sovit i vår nya säng två nätter och den är verkligen hur skön som helst! Känns väldigt konstigt att kliva i och ur en så hög säng nu när vi haft en så pass låg innan, så det blir en riktigt lyxkänsla. We like it :) Med detta har även gästrummet fått sig ett rejält lyft bara genom att vår gamla säng hamnat där! Så Veronica och Robban: Ni behöver inte spänna fast er säng på biltaket och ta med den hit! :P Bra va!? (Packa ner huvudkudde dock!)


Lovar att det kommer bilder i veckan!
Ha en fin och LEDIG söndag, era jäklar.


/Mia - To make you feel my love. Det är inte alltid lätt och jag antar att det ska vara så, för annars hade de ljusa stunderna inte lyst lika klart.


ps. igår var jag en bitterfitta. med all rätt. gottgöring, tack. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: