MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Söndagsångest?

Kategori: Min vardag

Jag blev väldigt bra polare med en bag in box igår. Hum. Känner att det inte blev nån bra vänskap för den jäveln har gjort att jag mår skit idag. Inte okej! Jag och svärmor#2 har blivit alltför bra på att pimpla, alltså.

Har lyckats få i mig ett par rostade mackor. Det var spännande! Ännu mer spännande var det att ta sig ut och gå ett varv runt Ingsbergssjön. Ska strax ta mig en dusch och sen ge mig på diskberget i köket. Eventuellt blir jag lite wild and crazy och viker tvätten också.

Efter det beger jag mig för att hämta upp Carina så åker vi till Lina och hälsar på. Mysigt! :) Tror dock jag ska be Carina sätta sig bakom ratten istället för mig^

Ha en fin dag allihopa :)


Ps. De här bilderna visar på ett ungefär hur jag känner mig idag.

                           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: