MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

A little quick one.

Kategori: Min vardag

Jag som precis hade skrivit ett inlägg, men så försvann det :/

-------

Har precis kommit hem från en mysig Thimons-fika med Carro :) Trevligt med lite tjejsnack om allt och egentligen ingenting :) Hon gjorde mig så himla taggad på löpning så egentligen borde jag passa på och ge mig ut en runda, men - jag tror jag blåser bort då? Carro - sprang du när du kom hem? Inte illa i så fall :)

Får bli att springa mängder sen när vi flyttat :) Dels för att smidigt ta mig runt i lilla byn för att se hur där ser ut och även för att förbränna :) Jag har bestämt mig för att jag ska ha en riktigt rocking-slim-fit-body när vi åker till Afrika nämnligen :D haha. Wish me luck.


Tänk er! Idag är det bara 9 dagar kvar tills flyttlasset går. Farligt underbart :D
/Mia - få-ordig idag.


ps. I love you.


                 

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Nej, det blev ingen löptur, det blev ju fasen storm och regn. =/ Åkte hem till mina föräldrar efteråt så tiden sprang iväg och nu måste jag hoppa i säng för nu är klockan mycket :O ,men imon blir det att springa extra långt :D ska testa ditt tips också.



    Men tack för en mysig fika, även om vi blev både hesa och döva.:P Vi får ta om det på en uteserving snart istället. :)

    2011-05-18 | 21:43:58
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • P säger:

    Mia jag kommer också att ha en sådandär rockkropp, fast jag kör mera åt heavy rock.

    cs ve flytten.



    Far

    2011-05-19 | 18:58:08

Kommentera inlägget här: