MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Trött på finnar trots perfekt hy?

Kategori: Min vardag

Har sett reklamen för Neutrogena, eller vad den nu heter, som är en ansiktsrengöring. Det är hon i High School Musical som gör den... Jag har varje gång undrat hur hon kan stå där och prata om att hon blir stressad av finnar och får finnar av stressen - när hon i själva verket står där och har till synes PERFEKT hy? Kunde de inte gjort henne liiite sunkigare i början av reklamen iaf, om hon ska göra reklam för en produkt som ska ge henne bättre hy? Eller är det bara jag som tänker på sånt...? 

-------------

Idag är det andra dagen jag är sjuk. Igårnatt vaknade jag av att min mage inte mådde riktigt okej :/ Var riktigt många år sedan jag var sjuk, så jag kom knappt ihåg känslan! Nu vet jag varför jag inte varit sjuk på så länge iaf.. Det är ju bara jobbigt. Börjar dock redan känna mig bättre, så förmodligen var det bara nån mat som min mage inte riktigt gillade. (eller kanske den vara kände för att rensa sig lite? ;) ). Skönt att gå och jobba imorn igen, iaf :)

Nu ska jag beställa hem lite kläder från H&M (A)
/Mia - bless.


ps. I never seen you looking so lovely as you did tonight. (that night!) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: