MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Sol, sol, strååålande sol!

Kategori: Min vardag

Vilket härligt väder! Startade självklart min dag med att ta en liten promenad i "värmen" :) Blir en längre sen när Viktoria kommer till mig :) Ska bli så härligt att spendera hela eftermiddagen med henne! Jag korsar även alla fingrar och tår jag har för att Camile också kommer och gör oss sällskap :) Kommer bli en härlig dag med promenad, ett besök nere på stan, kanske något Röda korset-fynd till min och hjärtats kommande bostad (waah :D ) och så givetvis lite soffmys :)

Min kära, fina, bästa, underbara och älskade Albin åkte iväg inatt mot Landvetter för att flyga till Tyskland på kurs. Jag tror planen är att han ska bli den bästa hjälmsäljaren på hela höglandet :) (Tror redan han är det (A) ). Känns väldigt, väldigt, väldigt konstigt att han inte är här hemma hos mig. Det kommer bli den fjärde natten sammanlagt som vi inte sover ihop, sen vi blev ett par :O Känns verkligen tomt! Tur att han bara är ett samtal bort :) Antar väl att det är bra att sakna varandra ibland, men det gör jag ju redan varje dag när jag är på jobbet (A) Jag är kääär, så är det bara :) I love you, dear! (Har en liten överraskning till dig här hemma tills du kommer hem, bara så du vet. hihi)

------------------

Igårkväll kom Albin upp till mig på jobbet så att vi kunde kolla på en soffa! Vi vet precis hur den ska se ut, nu ska vi bara kolla så att den verkligen får plats :) Blir en stooor soffa! Me liky.

Längtar verkligen tills vi flyttar! Kommer bli underbart :)

/Mia - vad sägs om lite bränna? Afrika, vi kommer snart!


ps. My heart is yours to keep. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: