MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Pack up your troubles in your old kit bag and bury it beneath the sea

Kategori: Min vardag

Jahopp, då har även denna dag snart gått. Kort och gott har den bestått av promenad med hunden, jobb (chilldag), promenad med hunden igen, dusch, korv med bröd (Gourmetmiddag!), "Halv åtta hos mig", 40 minuters telefonsamtal med mamma, ett par söta sms skickade till/från mitt hjärta som är påväg till Sverige igen (wiie! Komsikom :) ) och nu har jag hamnat här...

Intressant? :P

-----------

Är det någon som har något tips på en fin långklänning som passar till ett sommarbröllop? :) Måste ha en när kusin Vera gifter sig och jag vill absolut inte vara ute i sista minuten - snarare första :P Tacksam för tips!


/Mia - nu är det jag, min kopp gojibärs-te, mysigaste filten och hunden i soffan som gäller resten av kvällen. Mobilen på ljudlös och bara va. Ganska skönt!


ps. beroende. ds.


Kommentarer

  • Vera säger:

    enligt vett o etikett så kan man ha klänning, alt tvådelat som täcker knäna i festfint material. Blev du klokare? haha Förresten... band är bokat. Det blir jetset. :)

    2011-03-10 | 13:22:26
  • Mia säger:

    Haha, jag har bestämt mig för långklänning :-) måste bara hitta den rätta liksom! Har du hittat din än? :-)

    Det är ju lysande! Då får vi bra dansmusik :-P

    2011-03-10 | 22:13:10
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • caroline säger:

    Jag var inne på H&M häromdagen, där hade dem en del långklänningar. :) Nelly.se har säkert en del med.

    2011-03-13 | 12:03:34
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Vera säger:

    klart jag har klänning! Den har hängt där hemma nu sen januari...... fast jag har inte vågat prova den än. Ska ringa sömmerska i veckan. Vet att den är för liten vid bysten. :(

    2011-03-15 | 11:38:13

Kommentera inlägget här: