MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Köttning på gymmet,..

Kategori: Min vardag

Har haft en väldans skön dag i Jkpg tillsammans med Ivana :) Vi tränade kroppen från topp till tå på Friskis - så himla skönt! Började med benen, fortsatte med axlar, biceps, triceps, mage och till sist lite rygg :) (Bröst är ju så förbaskat tråkigt så det dissar vi :P ) Lite bastu, käk + fruktsallad på det så var vi supernöjda :)

------------

Som många av er vet så har jag och Albin köpt HUS! :) Det känns fortfarande ganska overkligt att vi faktiskt ska flytta ifrån vår söta lilla etta till något väldigt mycket större! Vilken lyx, vilken frihet, vilken känsla. Fler än ett rum att umgås i, en stor trädgård, härlig altan och massa andra bra saker. Nu väntar vi med tålmodighet - nää, nu ljuger jag.. - Vi väntar med längtan och otålighet till den 1 juni då vi äntligen kör flyttlasset till det gula trähuset :) Wiihoooo!

Det var vad jag hade att säga idag. Torka, jo man tackar.

/Mia - kommer jag kunna gå imorgon?


ps. känner mig så jävla duktig. ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Mia... du kan för sjuttsingen inte flytta den 1 juni! Då fyller ju jag år!! :P

    Tror iofs att jag ska ha festen till helgen, typ lördagen. KRAM

    2011-02-17 | 11:20:45
  • Mia säger:

    Jag lovar att tänka på dig på din stora dag, om du lovar att tänka på mig när jag sliter med kartonger ;) Den helgen har jag fullt upp med att ta fram allt på sin rätta plats och att bo in mig :P Plus att jag måste packa inför Afrika-resan.. hihi. Längtar efter allt som tusan!

    2011-02-18 | 20:00:00
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Vera säger:

    SÅ mycket kartonger kan det väl inte bli när ni flyttar från en etta. :P

    Det hade varit kul om ni hunnit ner lör-sön, men förstår om ni inte hinner.

    Förresten...... din mail skickar skräppost flera ggr om dan. Du borde kolla upp det. KRAM!!

    2011-02-21 | 13:14:10

Kommentera inlägget här: