MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Wow !

Kategori: Min vardag

Jag skäms verkligen inte för att säga att jag ÄLSKAR att vara ledig. Dessa härliga dagar som varit har utan tvekan varit de bästa på riktigt länge, faktiskt :) De har innehållit precis allt som jag värderar högt.
- Myst runt med min fina Albin hela helgen på diverse platser. Kvalitetstid när den är som bäst!
- Umgåtts med föräldrar, syskon och svärföräldrar.
- Varit ute i det finfinfina vädret och hittat på massa grejjer. Jag blir, som alla andra, VÄLDIGT lycklig av solen :)
- Åkt på liten utflykt!
- Grillat med fina människor ute på landet. Tack Carro och Martin!
- Varit på mc-tur med klubben. 24 mil åkta, check!

Imorgon är jag också ledig så då ska jag och Carro åka in till Jkpg för att ge oss på utmaningen med att hitta en klänning till mig, till Veras bröllop. Det blir nåt att bita i det! :P

Hoppas ni andra också haft en fin helg? :)
Glöm inte att uppskatta dem ni har i er närhet! De är de viktigaste vi har :)


/Mia - grill ikväll? Jajjemen :)


ps. lycklig i hela hjärtat. ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    ja du Mia.... jag letar också klänning! :( Ska sälja den jag har hemma. Passar inte över en viss kroppsdel. :P

    Jessica fixade klänningar till mor och mormor.

    Lycka till!

    2011-04-26 | 15:50:18
  • Mia säger:

    Jag hittade en klänning, Vera! Som en tyngd som släpper från axlarna :P haha. Har ju haft lite smått panik över det där! Men Vera då, har du inte testat den innan? För jag antar att den inte passar över kroppsdelen som du brukar ta deo under? host* hahaha.

    2011-04-27 | 20:09:40
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: