MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Onsdagskärlek.

Kategori: Min vardag

Har änsålänge haft en fin dag :)
Startade den med en välbehövlig sovmorgon för att sen möta upp Ida nere på stan för en "lunch". Det blev visst kulglass istället (A) Men gott var det :) Smaken "Plopp" kan jag verkligen rekommendera! Muuums :)
Vi hann även med en liten promenad i stan innan hon skulle åka hem. Var verkligen längesen jag träffade denna fina människa! Alltid lika roligt. Önskar många gånger att vi kunde ses oftare, precis så som det var under gymnasiet. Det gillade jag! Men hon lovade att hon skulle ta med sig Jonna ut till mig i Anneberg framöver. Galet mysigt det! Trion samlad igen, lliksom :)

Snart kommer det någon som ska kolla på lägenheten, som förhoppningsvis vill flytta in :) (Kanske t.o.m. ett par veckor tidigare? (A) ) och sen väntar träning :)

Och ikväll blir det förhoppningsvis ordentligt med onsdagskärlek med min man. Mysigt :)

------------------

Egentligen har jag mängder med grejjer jag funderar på som jag skulle kunna skriva, men i brist på att kunna formulera mig så får det bli en annan dag... Kanske.


/Mia - var aldrig alltför nöjd.


ps. Vore fint med lite framtid just nu. ds.


Tillsammans klarar vi allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: