MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Lämnar en tuff, kort period bakom mig.

Kategori: Min vardag

Idag är det nio dagar sen som jag såg honom för, förmodligen, sista gången. Att åka och lämna honom, var det svåraste jag gjort i hela mitt liv. Just då tänkte jag: Hur kan jag? Jag kände mig så misslyckad, elak och värdelös. Att jag inte kunde försöka mer? Men - nu i efterhand har jag insett att han säkerligen har det bättre nu och att jag faktiskt tog rätt beslut. (Det är i alla fall vad jag intalar mig själv.) Han kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig någonsin glömma allt han och jag har gjort tillsammans, hans härliga personlighet och det band vi hade. Min älskade lilla vän, jag hoppas du aldrig glömmer mig.

-----------------------

Well, jag torkar nu tårarna och försöker istället njuta av min lediga dag. Vad ska jag hitta på? Har tvättid nu på förmiddagen så innan det är klart blir det förmodligen inget annat gjort... Ligga i soffan och kolla på tv är faktiskt ganska skönt :P Blir nog en liten sväng ner till stan senare för att kolla in på Önska. Jag och Albin har ett litet presentkort där som jag tänkte utnyttja lite :)

Är så himla kul att köpa saker till vårt kommande hem! Jag längtar till flytten sååå mycket och har samtidigt nog inte riktigt fattat vad som är på gång. Tänk er - vi har köpt hus! Waaah :) Ett hus vi ska växa med, ett hus att bilda en familj i där vi kan vara lyckliga tillsammans :) Det känns... magiskt! Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle stå där jag är idag, för ett par år sedan. Men, från ingenstans kom du. Som i en saga när prinsen kommer, ungefär :) Min finafina man tog mig med storm och har sedan dess gjort mig till den lyckligaste tjejen som går i ett par skor. Jag känner i hela kroppen att vi är menade för varandra, hör ihop, ska vara tillsammans - ja, hela den biten. Och vet ni vad? Det är en helt otrolig känsla :) Vi är redo för framtiden, tillsammans! <3  23/10 - 2009 var en fin dag!


/Mia - Tiden läker alla sår. Hade jag inte mått som jag gör hade det varit konstigt... Du kommer alltid finnas med mig.


ps. För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr. ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Vad har du gjort med Pax?? Antar att det är han du menar.

    2011-04-05 | 15:53:11

Kommentera inlägget här: