MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Han.

Kategori: Min vardag

På söndag är det exakt 7 år sen som jag såg honom för första gången, och alltså fick honom. Idag saknar jag honom väldigtväldigt mycket. Mer än vad jag gjort på tre veckor. Undrar vad han gör just nu? Springer runt och leker kanske? Eller ligger och gottar sig på en av alla sina filtar? Har han det bra? Undrar om han fortfarande springer iväg och hämtar sin Hulken-boll för att visa den varje gång det kommer någon? Jag hoppas det. Han är allt bra fin, min Pax. Även om han inte längre är hos mig, kommer jag alltid räkna honom som min - för så var det menat.

           <3

     Herregud vad jag saknar dig, kompis.

 




Kommentarer

  • Ines säger:

    Men, var är lilla Pax? Och varför?

    2011-04-29 | 15:58:59
  • Ines säger:

    usch vad jobbigt det måste vara!

    men jag förstår att det kanske är bäst för hans skull! men han saknar nog dig med!

    2011-04-29 | 18:27:49
    Bloggadress: http://inesalic.wordpress.com

Kommentera inlägget här: