MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En länk.

Kategori: Min vardag

Det här är nog något av det vackraste jag sett.
En man som gjort en låt efter det att hans flickvän var med om en olycka och blev handikappad dagen innan de skulle gifta sig. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dem båda, men om jag försöker litegrann så börjar det värka i bröstet.

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=related

Jag får gåshud över hela kroppen och ett par tårar letar sig nerför min kind. Jag känner verkligen!
Och pappa; Du som är lika "blödig" som jag är kommer förmodligen reagera precis likadant om du kikar!

Som jag skrev i förra inlägget: Visa uppskattning för era närmaste! De är verkligen det bästa vi har.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: