MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fre-fre-fre-fredag! :)

Kategori: Min vardag

Ledig idag och imorn och sen jobb fyra timmar på söndag igen :) Sköööönt!
Idag har jag en date med tvättstugan och vet ni vad? Ganska skönt faktiskt :) Gillar att småplocka lite, fixa och trixa.

Senare i eftermiddag har jag dessutom en andra date, och denna med Ivana! :D Wiie vad roligt det ska bli. Längtar :) Och sist, men inte minst, blir det fredagsmys med min man ikväll. Raoooor! Me liky :)

--------------

Benet är absolut inte på bättringsvägen utan snarare tvärtom. Hur i helskotta kan en inflammation bli sämre av inflammationshämmande tabletter? :O Fattar nada... "Och jag som brukar vara den smarta.." ;) Blir spännande att se om det helt plötsligt vänder? Heja!

--------------

På söndag är det val, vänner! Har ni bestämt er för vad/vem ni ska rösta på än? I vems händer ni ska lägga en del av er framtid? Jag har bestämt mig iaf och jag hoppas innerligt att ni tänker likadant som jag gör :P

För övrigt? Jag börjar få Skåneabstinens. Känns längesen man var nere, så vill ner nu snart igen! :) Känns konstigt att jag skulle bott där nu om mitt liv inte vänt så himla bra som det gjorde? :) Min plan under förra sommaren och hösten var att jag efter mina avslutade studier skulle flyttat ner dit för att börja om, liksom. Starta ett nytt liv och lägga allt gammalt bakom mig. Känns verkligen helkonstigt att tänka på det eftersom det känns så extremt avlägset nu. Jag träffade istället en underbar pojk som fick mig på helt andra tankar :) Det gick att starta ett nytt liv här uppe, trots allt. Jag som hade gett upp hoppet om Småland. Ha! Tji fick jag, och tur är väl det :) Skulle inte vilja byta mitt nuvarande och framtida liv tillsammans med honom mot allt i världen. Så är det bara :) Hittade min själsfrände, det var var jag gjorde. PUSS.


Dags att gå ner och ragga på torktumlarna lite.
/Mia - dancedancedance!


ps. Tränat fyra gympass denna vecka! (dock inte låret, förstås :P ) Och jajks vad nice det är! Snart är man back on track, så att säga. Se där ja! .ds.


  :)

Kommentarer

  • Vera säger:

    Kom Mia! Bara kom kom kom!!!! Nästa fredag är det fest hos Pelle på fredagen. Massa Singstar!

    Förresten.... det är inte jag som skickat SSU-papper till dig! :) Däremot var jag i tidningen idag och pratade just om SSU. Imorgon kommer jag vara i tidningen pga Lucia. Värsta lokalkändisen! hihi Nu ska jag bara se hur många som röstar på mig på söndag.

    KRAM!!!!!!!!!!!

    2010-09-17 | 13:11:59
  • Mia säger:

    Vi ska komma ner i höst! :) Det har vi bestämt, men vilken helg återstår att se! Det får vi planera in tycker jag, iaf! :) haha, trodde nästan det var du som "tipsat" om mig eller nåt. Man vet ju aldrig med dig :P Jag tror många röstar på dig, kusin. Hade jag bott där nere hade du LÄTT haft min röst :)Saknar dig. Ses snart, hoppas jag! Kramkram

    2010-09-17 | 17:55:36
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: