MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

We can do it even better with broken heels

Kategori: Min vardag

Diskat lite och lyssnar på glad musik samtidigt. Glad och sprallig musik brukar roa mig och göra mig på bra humör så tänkte att jag hoppas det funkar även idag :) Är verkligen svårt att hålla humöret på topp just nu och jag förlåter alla i min närhet i förväg ifall jag är tråkig eller snäsig - det är absolut inte meningen. Det bara blir så just nu :/ Hoppas det är förlåtligt!

Fast vet ni? Ibland tittar jag ner på min ring, känner på den lite, stryker lätt över diamanterna och blir sådär Mia-glad igen. Känns som att jag försvinner till en annan värld för en liten stund och hela kroppen fylls av värme och lättja. I love it :)

Idag blir det att följa med mor och far till Jkpg/Ikea - just för att göra något på lediga dagen istället för att gå runt hemma och ha ännu mer tid till att tänka. Ska bli skönt! :) Ikväll? Fredagsmys, såklart. Längtar!

Over'n'out.
/Mia.


ps. hoppas läkaren ringer idag - med ett god nyhet. ds.


Stans snyggaste par? Utan tvivel.

  




     Lite skillnad kanske... :)

Kommentarer

  • M Häll säger:

    Blond superman hälsade på oss idag...Grattis till förlovningen! från oss på "Skalis"

    2010-10-30 | 22:10:09
  • Vera säger:

    I vanliga fall är det jag som får vara med på bild, nu var det mina brillor. :)

    2010-11-01 | 15:21:32

Kommentera inlägget här: