MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vilo-dag.

Kategori: Min vardag

Valde (eller, ja, valde och valde.) att vara hemma från jobbet idag eftersom mitt ben inte riktigt vill ge mig någon vettig sömn på nätterna :/ Så idag blir det att vara hemma, ringa och tjata på min läkare om röntgenresultatet, försöka vila benet så gott det går samt att hålla mitt sällskapssjuka jag i schack tills ikväll :) Längtar redan tills min man kommer hem så jag kan få vara i hans trygga famn igen.

Med honom känns det som att jag är fulländad, om man kan kalla det så. Som ett stort pussel som faller på plats tack vare honom. Han är magisk,! :)

Nästa helg åker vi till Varberg för en superduperhelg! Can't believe it's true. SPA = u.n.d.e.r.b.a.r.t.! :D Strandpromenader, varmvattenbassänger, behandlingar, lyx, hotellfrukost, ledighet. Njuta av detta tillsammans - wiie :) Kommer bli toppen!

Dags att ringa sjukhuset. Håll tummarna!


/Mia - vaaaaoouuuvaaaoouuu. Vi har slutat nian!


ps. this is just the start of our journey. ds.


 Alltid på :)

Kommentarer

  • Vera säger:

    Se till att bli bra i benet så du kan komma hit och dadadadadadansa!!!! Jag är redo. :)

    2010-10-15 | 11:08:37

Kommentera inlägget här: