MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Galen jobbdag!

Kategori: Min vardag

Jag tror att halva Småland bestämt sig för att besöka Mio i Nässjö idag, för JAJKS vad folk vi haft :) Kund där, kund hit och kund dit. Vart man än vände sig stod där en kund ivrig efter hjälp. Visste knappt var man skulle börja ibland! Och man kan ju inte ställa sig och köra ole dole doff bland kunderna heller, direkt ;) Det blev fem intensiva timmar utan någon som helst rast och jag känner det i precis hela kroppen. Helt död! Får bli en lång och varm "ljusdusch" nu (som jag kallar det) för att varva ner och komma i andra tankar :)

Albin är iväg på Boda Borg med jobbet och ska ikväll även iväg med dem en sväng så han lämnar mig hemma... :P Camile kommer hit så vi ska ha lite tjejkväll :) Aldrig fel!

----------------

Man kan inte alltid skylla på dåliga erfarenheter, men jag tror faktiskt att är man med om samma sak tillräckligt många gånger så är det riktigt svårt att ändra tankesätt. Men jag testar, såklart. Jag måste ju, med tanke på att det inte finns så mycket annat till val.


/Mia - bitter?


ps. "har ni öppet till klockan tre idag? Nämen, så fiffigt!" .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: