MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Eliza Doolittle.

Kategori: Min vardag

Hennes album som sprutar ut från mina högtalare just nu. Hon är riktigt bra! :) Gillar, diggar och dansar.

----------------

Lyckats städa hela lägenheten (den är ju SÅ stor, liksom ;) ), skällt tillbaka på hunden några gånger, gjort goda hemmagjorda hamburgare till mig och min man, insett att vår tv inte vill visa något annat än myrornas krig idag, fått ett par fina sms, insett för 1000:e gången att jag är duktigt lyckligt lottad, läst lite bloggar och så har jag skuttat nerför trappan - bara för att jag kan. :) Det gäller att uppskatta de små sakerna här i livet också, glöm aldrig det!

Ikväll ska vi åka in till Jkpg för att äta en mysig middag någonstans inne i stan för att sen bege oss til Kinnarps arena och kika på kusin Hanna när hon spelar grym hockey :) Hejaheja! Ser fram emot en mysig kväll full med kärlek. Och massa pussar, såklart.

Nu ska jag dricka te, lägga mig i soffan under vår nya och extremt härliga pläd, läsa en bok och kanske somna en stund. Gillar läget!

/Mia - Eliza Doolittle – Pack Up   (eller här: http://www.youtube.com/watch?v=M0t-giMkSHU&feature=related )


ps. Pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea. .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: