MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tillbaka i skolan.

Kategori: Min vardag

Måndagen som verkade så långt borta kom visst, trots allt. Kändes riktigt segt att gå upp vid sju i morse, men ett måste är ett måste ;) Snooza i en halvtimma och burra in sig hos sambon lite först, självklart, fixa sig lite, slänga ner en banan i väskan och sen iväg. (jag vet - jag borde äta frukost innan skolan, men jag orkar aldrig...) Lyssnade på tre redovisningar av klasskompisarna idag varav en handlade om viktminskning med hjälp av Xtravaganza i Växjö, en om stress och den sista om ekologiska varor. Intressant alltihop! :) Kände när jag såg dessa tre att min och Camiles redovisning också kommer gå bra. Fick en skön känsla, liksom. GÖTT! Redovisningar brukar ju inte vara några direkta problem för mig heller, så det går nog bra :P höhö.

Imorn väntar HLR hela förmiddagen innan ytterligare en redovisning ska lyssnas på, denna om diabetes kombinerat med träning.

--------------

I helgen passade jag och Albin på att rasta motorcykeln en sväng :) Lördagen bjöd på tur ut till svärfar och gårdagen småvägar runtom Nässjö. Vi hade med oss kameran och tog lite fina bilder :) Mysdag! Var ju dessutom tvungen att testa hjälmen! Albin har köpt ny till sig själv så nu får jag ha hans "gamla" :) Mitt huvud är ju faktiskt värt 8000:- det också :P

Vi avslutade helgen på ett snyggt sätt genom att ta en löptur tillsammans :) Första loppet ihop och han vann, den jäkeln ;) haha. Han vann ju bara med typ 5 sekunder, eller nåt :P Skönt var det iaf!

Snart kommer mor och far och hämtar Pax - dags att sätta på kaffe! :)
/Mia - hela framtiden ihop. Aooow! :)


ps. ♥ .ds.


  Om man skulle ta och..? Klär mig lite? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: