MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Shit!

Kategori: Min vardag

Idag höll två stycken gräsänder på att flyga rätt in i mig. Jääävlar, säger jag bara. Det var ett nästan-så-jag-kissade-på-mig-tillfälle!

-----------

Precis tagit en löprunda på halvmilen, lite drygt. Känns som att jag börjar bli beroende av träning igen och jag älskar det! :) Löpningen blir bara bättre och bättre och det syns på kroppen att man börjat med det. Love :) Att mina nya löparskor dessutom gör att jag inte ens får hälften så ont i knäna längre gör mig sådär lagom lycklig.

Senast jag sprang var i lördags, men både söndagen och måndagen bjöd på gymträning så löpningen fick vänta. Imorn är det givetvis dags igen! :) Söndagens gym har gett mig den värsta träningsvärken jag haft i magmusklerna ever. Albin körde skiten ur dem, om man säger så! haha. Har fortfarande skitont och kan inte sätta mig upp från liggande utan att i princip rulla runt på mage för att istället trycka upp mig själv med armarna.. haha. Bra att träna såna saker med honom, som vi kan göra på samma nivå, eftersom han kan pusha mig :) Längtar tills jag kan köpa gymkort där också. Då jäklar! :D Måndagar är visst nu också tills dess bokade då jag gymmar tillsammans med Tess, när de gymmar med handbollen. Härligthärligt. MIA IS BACK! :D

Nu ska jag dricka upp min proteinshake, sätta igång lite härlig musik och tända ljus i badrummet. Snart kommer min underbara man hem och då ska han duscha med mig och få tvätta mitt hår :P (det har jag bestämt (A) ) Det gillas av moi!


/Mia - 26'' tjejcykel till salu. Cresent "EMBLA", orangegul. 600:- Intresserad någon? :)


ps. your love's a drug to me. ds.

Kommentarer

  • F säger:

    Kul att vi kunde hjälpa dig med de nya skorna så att du också kan springa och ett extra plus till att det känns bättre i knäna

    M och P

    2010-05-26 | 19:44:28
  • F säger:

    Kul att vi kunde hjälpa dig med de nya skorna så att du också kan springa och ett extra plus till att det känns bättre i knäna

    M och P

    2010-05-26 | 19:44:52

Kommentera inlägget här: