MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Såhär är det:

Kategori: Min vardag

Jag klarar inte av att i princip vara ensam hemma en hel dag. Jag blir tokig snart :/

--------------

Varit nere på stan en jättesnabbis och träffat P2 för att skriva på uppsägningsansökan till posten, som hon fixat till mig, samtidigt som jag kikade på hennes hår :) Hon satt hos frisören och nyfiken som jag är kunde jag ju inte bara skriva lappen och sen gå. Nejnej. Jag satt kvar i stolen bredvid och väntade tills de sköljt, fönat, plattat och stylat :D Alltid kul att se resultatet, am I right? (och ja - det blev kalasbra :) ) En timmas tidsfördriv, dessutom. Tummen upp!

Sitter nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Första omgången tvätt slängdes in för 45 minuter sen, så om fem är det klart! Underbart med snabba maskiner och absolut underbart det kommer bli att gå och lägga sig i nytvättade lakan ikväll :) Mmmums! Kanske skulle ta och storstäda lite och hitta lite inredningsgrejjer i källaren också, när jag ändå är igång? Hum. Maybe! Sugen på att ta upp min kära gungstol. Saknar den :) Blir att prata med mannen om det (A)

Borde absolut springa sen också, eftersom det "bara" blev en raskis igår, så om blåsten bara kan lägga ner och sluta upp med sina jäkla dumheter, så får det bli en femkilometare tror jag :) Lovely! Märker redan skillnad, både konditionsmässigt och kroppsmässigt. Beror förmodligen på grunden man haft sen tidigare. GÖTT MOS, som sagt :D höhö. (Man får vara mallig ibland)

Har hittat allt jag ska fixa till mitt och Camiles examensarbete så ska ta med mig allt det till henne imorn :) Skönt att ha det gjort! När vi skrivit in det i datorn, vilket kommer ske imorn, så känns det nästan som att halva arbetet är gjort. Eller ja; en tredjedel iaf. hehe. Känns toppen :)

Lite mat kanske man bör få i sig? Först: Tvätten!
/Mia - mest av allt just nu, vill jag ha puss- och kramkalas med min fina Albin ♥ Heja! :)


ps. vår son ska tydligen köra cross. jasåjaså? :P haha. Du är fin! .ds.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: