MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Matlagning :)

Kategori: Min vardag

Albin kom hem för lunch idag så jag lagade chili con carne till oss :) Det var gott! Olika sorters bönor, zuccini, paprika, lök, vitlök, krossade tomater, chilisås, nötfärs och lite starka kryddor :) Mumma!
Tycker om att laga mat tills han kommer hem - man vet att det är uppskattat och så får jag lite sällskap på dagen :) Mysmys!

Sitter och väntar på att Camile ska komma hit. Vi ska fortsätta jobba med examensarbetet! Dags att göra klart själva arbetet, typ! Sen väntar att skriva om hur vi gjort det osv. Kommer bli bra det här! :) (hoppas vi kan gå ner till stan och köpa varsin glass också :P vore gottgott!)


  Min sötnos :)

/Mia - dudes!


ps. jag har hittat min framtid. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: