MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Man skulle kunna säga såhär:

Kategori: Min vardag

- Blogginspirationen är ganska bortblåst... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom jag inte har något vettigt att säga :P

Well, denna torsdag bjuder på examensjobb med Camile som vanligt :) Vi är snartsnart klara! Underbart :D
Dock kommer hon inte förrän lite senare så först ska jag se till att laga lunch till mig och min man nu när han kommer hem vid tolv :) Idag serveras det egengjorda kycklingburgare (som jag snart borde börja med..) med bl.a. fullkornsbröd, ananas och färskost som "pålägg" till en stor sallad och egengjord dressing. Lovely! :D Blivit en massa god mat gjord i veckan och jag börjar tycka det är riktigt roligt. Ex. tidigare i veckan gjordes lasagne gjord med aubergine istället för nötfärs och en annan dag citronmarinerad fisk och potatismos. Mums :) Igår skämde jag bort Albin lite extra och gjorde en rabarberpaj till efterrätt. Jag gillar det (A) Är jag ändå hemma och har tid till det så varför inte? :)

-----------

Löpningen då? Jo den går bra. Sprungit två gånger denna veckan hittills och imorn lär det bli en tredje såvida vädret inte skulle ställa till med problem :) Känner mig ostoppbar! haha. Flåset hänger på som ingenting och benen har mer eller mindre börjat gå av sig själva. Så jäkla härligt känsla när endorfinerna sprider sig i kroppen och man njuter när man tar sig framåt. Förr koncentrerade jag mig mest på att orka och det enda jag tänkte var: "Framåt, framåt". Numera tänker jag på vardagliga saker, omgivningen eller sjunger med i musiken jag har inproppad i öronen. Vilken skillnad och jösses vilken förbättring. Ganska stolt faktiskt (A) :D

Ikväll blir det att åka in till Jkpg med Camile för att kolla in S.A.T.C. 2 ! Yejj :) High heels on? Nja. Tror inte det. Men - varför skulle man inte kunna se just den filmen i lågskor? Orka vara så jäkla fjompig :P haha.


/Mia - ser fram emot en mysig helg med mitt hjärta :) Love you! <3


ps. we can do it even better with broken heels. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: