MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I need a break!

Kategori: Min vardag

Nån som har en Kit Kat? ;) höhö. (långsökt)

Sitter och skriver massa till mitt och Camiles examensarbete :) Vad vill jag inte riktigt avslöja just nu, men ja - jag skriver så pennan glöder, det är en sak som är säker! Kommer bli bra det här. Mycket jobb och slit, men värt det :)

-----------

Sprungit både måndag och tisdag nu och det känns riktigt skönt! Kommit igång liksom :) Igår sprang jag dessutom mycket längre än vad jag trodde jag skulle orka och snacka om att jag var lycklig och nöjd :D Kändes nästan som att jag kunnat fortsätta ytterligare en bit, men som jag sagt: Bäst att gå ut försiktigt i början och trappa upp tempot pö om pö :)
Idag blir det att vila från löpet men att ta en rask långpromenad och köra lite fys istället. Behövs det med! :) Kan ju inte bara springa och bli sådär konstigt tunn, måste ha lite muskler också. YES! :P

Om någon timma kommer P2 hit, vilket blir tredje dagen på raken jag umgås med henne :) Alltid trevligt, det vet du! :) Kolla på film och jäsa i soffan = gött mos!

Well, dags att fortsätta jobba antar jag. Go Mia!


/Mia - igår sa jag det. Det känns bra. Nu är jag inte nervös mer.


ps. Melissa Horn. Hon ger mig gåshud. ds.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Sv: Okej, har du sagt upp dig från posten då? Ja, egentligen ska man ju vara tacksam, men posten, nja, då är man nog hellre hemma än att plågas och må dåligt. Hälsan kommer ändå först.



    Jo tack, när jag hade sagt upp mig och gick därifrån sista kvällen, det var som en tung sten lättade från mig. Så himla underbar känsla!



    När är du klar med plugget då? Vad är tanken sedan? :)

    2010-05-05 | 19:38:46
    Bloggadress: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: