MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Härligahärliga fredag!

Kategori: Min vardag

Det är helg igen :) Jag hissar!

Har som vanligt ätit frukost med min man samt gått en runda med hunden. Pax är här och hälsar på denna veckan också :) Skulle egentligen varit ute och sprungit en härlig femkilometare direkt efter, men jag hade ingen ork :O Benen kändes sega bara av promenaden och gäspningarna kom med alltför jämna mellanrum. Kanske hinner efter lunchen? Hum. Tål att funderas rejält på :)

I eftermiddag blir det att träffa P1 en sväng, vilket jag ser fram emot :) Och ikväll en eventuell mc-tur till Anneberg för att kolla på fotboll. "Se där ja!" ;)

--------------

Framtiden. Vad säger spåkulan om den? Jag vill ha ett jobb. Ett jobb jag trivs med och vill gå till på morgonen utan att halsen tjocknar och det bildas klumpar i magen. Jag ska ta tag i mitt liv nu i sommar, I promise, och skriva mig ett cv och skaffa jobb. Så det så! :)
Det enda jag vet om min framtid till 100% är att du, min skatt, kommer ingå i den och jag kan inte vara mer lycklig. Fantastico! :)
You and me ♥

Vi håller tummarna stenhårt för sol imorn så att vi kan åka ut på landet för att lapa sol. Jatack! :) 


/Mia - arbetet färdigt. Fattas? PowerPoint. 


ps. där är där, man inte är. här är här, där man är. ds.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: