MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En halvsolig tisdag.

Kategori: Min vardag

Jag och P2 bestämde oss tidigt i morse för att ta vara på dagens soltimmar, så vi tog bilen ut till hennes familjs stuga för att sola :) Kallt i början med tanke på att klockan bara var halv elva när vi kom ut, men sen jäklar! Lite röd på bröstkorgen blev jag och magen fick sig ytterligare ett litet brunt lager. Lovely :)
Vi mötte sen upp Emma för att sitta på Thimons några timmar :P Chai-latte för min del. Mumma! (Och jag som knappt har några pengar :O Skit. hehe)

Sitter nu mest och väntar på att min man ska komma hem. Det jag längtar mest efter varje dag, faktiskt. Ganska naturligt, tycker jag :) Bästa på hela dagen, utan tvekan! <3

------------

Förstår inte vad som hänt. Jag har försökt, försökt och återigen försökt samtidigt som jag har varit förstående och stått ut - men vad får man för det? Inte nånting. Det är verkligen skit!

/Mia - bebismagar överallt. Jösses! (A)

ps. "Mm, den gör ju det :) Det ser jag fram emot, när den blir :)" Love! .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: