MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Confessions of the day.

Kategori: Min vardag

- Upp vid åtta med Albin för frukost och en bra start av dagen :)
- Dammtorka halva lägenheten.
- Starta de tre första maskinerna med tvätt.
- Löprunda i 30 minuter. Uppförsbacken de sista 2 kilometrarna hem sög rejält i benen kan jag säga :D (måttbandet säger att jag minskat lite mer än 1 cm runt kärlekshandtagen/"hullet" på magen, på bara en vecka. DAMN!)
- Fys i form av magträning samt biceps och axlar med hanteln.
- Ladda tre nya maskiner med tvätt + hänga upp blöt sådan på tork.
- Diska. Då det kom massa sköna låtar från spotify hela tiden så blev det att dansa samtidigt. En rejäl discodans med diskborsten och de smutsiga tallrikarna, kan man säga! :D WOOH!
- Fortsätta dammtorka.
- Dammsuga.
- Fixa med tvätten igen.
- Städa toaletten. Blööö :P
- Dansa lite.
- Hämta tvätten.
- Vika tvätt. Även här blev det att jag dansade då jag vek. "Du bara du" med Perikles kom och jag kan bara inte hålla mig stilla till den här låten! :D Helt sjukt medryckande. Jag vek tvätt som aldrig förr, kan jag säga! ;)

Nu: Vänta på att mannen kommer hem från jobbet och träningen så att vi kan käka lite :) Ikväll blir det mys och umgänge hemma hos bror och svägerskan i Sävsjö. Trevligt! :)

Snacka om att man hunnit med mycket redan idag, och klockan är bara lite över 13.00. Underbart! Sånt gillar vi :) Att solen just nu dessutom lyckas tränga sig genom de envist grå molne - det vråldiggar jag. Hopp och häpp!

Dags för dusch, maybe? (A) haha.

/Mia - väntar.


ps. kiss fingertips. tip fingerlips. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: