MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

67 mil på hojjen :)

Kategori: Min vardag

Vilken fantastisk helg det blev! :) Fredagen blev lugn eftersom båda två mest var sugna på att vara hemma - vi skulle ju upp tidigt på lördagen! Upp, frukost, på med mc-kläderna och iväg mot Borgholm :) Allteftersom vi närmade oss skingrade sig molnen mer och mer och i Kalmar, när vi kunde se ut över Öland, var himlen helt klarblå. Underbart! :) Dock varade det blå inte så värst länge, men lagom nog så att vi kunde ta oss en middag på en uteservering. Hääärligt! På hemvägen blev det kallt och lite blött, men vad gör det när man har allväderskläder? haha. Mycket bra köp av oss, tycker vi :) Ett stopp hos mor och far, innan hemfärd till Nässjö, önskades av Albin - och så fick det bli.
Söndagen, den underbara söndagen. Vilket väder vi hade! :D Vi drog på kläderna igen för att åka till Torpön, i/vid Sommen. Och tack vare att Albin bara kan ena hållet dit, vilket är det långa, så blev turen 6 mil längre än vad den behövt ;) haha. Men vad gör det? Fint väder och perfekt väder att åka hoj i. Att min man dessutom är det sällskap jag föredrar mer än något annat, det är väl ingen hemlighet? (A)

När vi väl var hemma igen så vann jag (ägde ;) ) över mannen i "Skitgubbe" a.k.a. "Vändtia" innan vi tog en promenad genom stan i solen, hand i hand. Myyys! Skönt och helt fantastiskt att ha varandra :)

Det blev en riktig mc-helg och vi vråldiggar det. Nu väntar fyra veckors examensarbetesskrivande (kan man säga så?) och en massa träning! :) Ska bege mig ut i löparspåret om en stund, så fort maten smält lite till! (Skjuter upp det omedvetet? ;) ) En löparpolare vore perfekt för mig! Som kan pusha när jag blir less på det och samtidigt någon jag kan pusha tillbaka... Anyone? :P


/Mia - du är min framtid.

ps. första halvåret tillsammans. Underbart! Nu väntar många många fler :) ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: