MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tågblogg!

Kategori: Min vardag

På tåget hem idag kände jag att det inte riktigt lockade mig att läsa i min kära bok som det brukar göra, så istället flög block och penna fram för det skulle skrivas blogg :)

"Allting bara flyger förbi. Hade jag ritat av allting nu hade det sett ut precis som i den bilreklamen då en pojke ritar saker och massa streck efter, ni vet? Det känns som att jag vill hejda tåget lite. Just nu går det alldeles för fort med mycket annat och kan det bara minska farten ett par snäpp vore jag nöjd. Innan denna färd når sin sista destination vill jag gärna hitta min motivation, nämnligen. Utan den är jag chanslös och aningen förvirrad. Lagom ironiskt att vi precis lärt oss om "motiverande samtal" i skolan... :O haha?
Tack min kära man, att du alltid finns och alltid förstår. Utan dig hade jag varit svag!

Vad det gäller träningen då? Jotack, den ligger kvar på sin plats på hyllan. Jag tror att jag har krympt på längden för även om jag står på tå når jag inte så att jag kan plocka ner den... Antingen behöver jag en pall eller så ber jag Albin ta ner den. Han har ju faktiskt redan erbjudit sig då han föreslog att vi ska börja träna samtidigt på hans gym, eftersom jag då har lite sällskap och vi kan motivera varandra! :) Vore kanske bra. Kanon eller kalkon? Eller varför inte en sprängd fågel? (höhö, skojja lite.. Fan vad rolig jag är!) "


---------------

Skolan idag var trött men väldigt rolig :) Mitt, Camile, Anette och Linnéas företag är grymt! Och våra visitkort. DAMN! :P Bästa kommentaren för dagen stod Anette för: "Naveltrång? Kan man ha det!?"

Imorn ska jag få 45 minuters massage i skolan, av våra FP:are som går i den nya klassen. Snacka om härligt och välbehövligt! :) Min rygg tar knäcken på mig.

/Mia Axhäll. - "ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho-ho..."


ps. det här med att våga är lite kusligt, alltså. ds.

  Ge mig sommar! Fresh. Tack!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    jag vill med ha sommar! trivs ni tillsammans i ettan? :) jag och martin bor också i hans etta tillsammans.

    2010-03-25 | 18:00:14
    Bloggadress: http://http://carolinejosefsson.webblogg.se/
  • Farsan säger:

    Jag märker att du behöver piggas upp lite så här kommer min sämsta katt!



    En katt käkade dynamit

    Blev många

    2010-03-25 | 19:42:43

Kommentera inlägget här: