MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

"Solen skiner, himlen är blå.."

Kategori: Min vardag

Vilken underbart väder det är idag, alltså! :) Har den senaste halvtimman suttit ute på balkongen, iklädd enbart mjukiskläder, kännt värmen från solen och samtidigt läst i boken. Nu efter att ha läst en fjärdedel av den (som var mitt mål innan maten) kände jag att jag bara måste skriva ett snabbt inlägg :) Vädret gör mig verkligen hellycklig! Kommit av mig ett par gånger i boken och fått börja om igen eftersom mina tankar skenat iväg mot våren och sommaren istället och alla utflykter som ska göras :) Kan knappt bärga mig! Kommer bli bästa sommaren på otroligt länge. Utan tvekan :)
Allt känns så mycket lättare nu när vädret blir bättre. Man kan gå upp på morgonen utan att tro att det är mitt i natten fortfarande, fåglarna kvittrar och jag tror de berättar att våren är påväg, fräknarna intar sakta sin plats på näsan och gör att man ser lite sommarfräsch ut, humöret stiger till höga höjder och mycket mycket mer! Underbart, kort sagt :)

Nu ska jag värma min mat och ta med den ut på balkongen :) Första måltiden utomhus för i år! WAAH :D (varför smakar mat alltid mycket bättre när man äter ute? :O En bra fråga det, tycker jag.)

/Mia - Charlie mår jättebra och leker tydligen hela dagarna. Längtar*

ps.  ds.

Kommentarer

  • Carlos Lopez säger:

    SV: Jo men du är lite lik faktiskt. ;) Speciellt de klippen från bowlinghallen. :D

    2010-03-10 | 18:37:03
    Bloggadress: http://www.carloslopez.se/blogg

Kommentera inlägget här: