MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Sicken start! :)

Kategori: Min vardag

Startade dagen med en relativt stor kopp med kaffe, enbart för att få igång förbränningen inför min löprunda :) Dessa dagar vi har hemstudier ska jag ta en sväng varje morgon tänkte jag! Great, right? :) Rundan blev inte särskilt jättelång kan jag säga, men skönt var det och svetten rann! :) Eftersom jag bara åt en banan och ett knäcke innan också så är det inte bra att springa för långt och göra av med förmycket energi eftersom kroppen då börjar förbränna proteinet från musklerna. Och jotack - jag vill gärna behålla de få och små muskler jag har kvar (A) haha. Har nu iaf tagit mig en p-shake (snodde lite här hemma (A) ), tränat lite styrka och duschat. Fejjan är fortfarande illröd efter ansträngningen men vafan, jag ska ju ändå inte visa mig nånstans ;) Dessutom är väl rött en vacker färg, då det är kärlekens färg? ;) höhö.

Nu ska jag ta tag i mitt pluggande, äta en god grötfrukost och innan dess fylla i min träningsdagbok lite snabbt :) (www.traningsguiden.se Ett tips för er som också vill föra dagbok över era aktiviteter! )

/Mia - igår erkände jag en sak här hemma och jäklar vilken trevlig respons jag fick :D wiie!

ps. Chaaarliiee?! :) ds.


Kommentarer

  • Markus säger:

    kollade runt lite och såg på carlos lopez hemsida att du var lik artisten kesha och jag håller nog med där :D söt är du !

    2010-03-10 | 12:51:25
  • Farsan säger:

    Rött är inte bara snyggt det är helt rätt.

    2010-03-11 | 06:39:08
  • Kate säger:

    Ha en bra dag!

    2010-03-11 | 07:17:22
    Bloggadress: http://blondafanskapet.blogg.se/
  • Ka säger:

    vad gör du idag ?

    2010-03-11 | 07:49:18
    Bloggadress: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: