MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Pirr ! :)

Kategori: Min vardag

Jag håller med dig Vera - när man läser Twilightböckerna får man sånt himla pirr i magen att man inte kan låta bli att fnittra och nästintill bli generad. Läs dem, folket! :) :) (Att jag sen faktiskt kan byta ut honom och Bella mot mig och Albin i vissa situationer, det är en helt annan sak ;) wiie!)

Vet inte riktigt vad det varit med mig idag, faktiskt. Haft ett leende på läpparna i smyg, fnittrat ner i halsduken och benen har varit extra lätta. Jag vrålgillar det! :) Solen skiner, jag är glad och jag känner på mig att mina framtidsplaner kommer ske och mina drömmar slå in. Hallelujah! :)

-------------

Nu är det hemstudier i tre dagar som gäller :) Eller, ja: "Studier på valfri plats". Ska läsa ut en bok om Motiverande samtal (MI) tills på måndag då vi i olika grupper ska redovisa det vi läst :) Kan nog bli spännande om jag bara tar mig i kragen ordentligt och verkligen läser. Läxa som läxa, right?

I helgen blir det Trelleborg! Underbart :)

/Mia - imorse skrev jag en gullig lapp (A)


ps. I have a confession to make. ds.


 
Låt mig presentera er för vår Charlie! :) Hon kommer hem nästa helg. Längtar som bara den! :D Waaah!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ååh vad sööt liten bebbe :)

    2010-03-10 | 00:27:49
    Bloggadress: http://liiinda.webblogg.se/
  • Vera säger:

    Bok 4 snart utläst...... igen. =)

    Ses ikväll!!!

    2010-03-12 | 09:32:52

Kommentera inlägget här: