MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I've lost it.

Kategori: Min vardag

Finns det någon som har sett min motivation någonstans? Jag har tappat den och kan inte hitta den :/ Vet inte ens vart jag ska börja leta :( Jag är trött på att må illa varje dag p.g.a. stress, press och ångest. suck.

--------------

Helgen har varit kalasmysig, i vilket fall! :) Den har haft precis allt jag behöver för att må bra, och ni som känner mig vet vad det är :) Långpromenaden i går var riktigt skön, trots blåsten och regnet! Luft är verkligen välbehövligt och gör en piggare :) Nu när asfalten dessutom syns känns det absolut mycket bättre än när den var täckt av snö och is! HEJA :)

--------------

I sommar ska vi på roadtrip och jag kan knappt bärga mig :D Kommer bli helt fantastiskt underbart! Du, jag och kameran för att bevara alla minnen vi kommer skapa :) Wiie! Kommer bli otroligt, babe!

Well. Jag ska ta mig en kopp te och kanske börja lite med Leifs inlämningsuppgift? Njaaa...


/Mia - Börja gymma på riktigt?


ps. hur gör man hanteln till sin allra bästa vän? .ds.

Kommentarer

  • Farsan säger:

    Kolla så din motivation inte läckte ut genom de hålen som Charlie gjorde när hon fick syn på PAX.

    Då kan den vara i hallen, bara leta (lycka till).

    Farsan

    2010-03-23 | 06:40:05

Kommentera inlägget här: