MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

HPB :)

Kategori: Min vardag

Yes, idag startades den nya och spännande kursen om hälsoprofilsbedömning :) Verkligen något som faller mig i smaken, så det bockar och bugar jag för :) Ser fram emot veckan!

När jag kom hem blev det att trä på löparkläderna för att trotsa regnet med en powerwalk- och löprunda samt lite fys hemma :) Riktigt skönt! Var sugen på det hela dagen, så kände att det var bäst att passa på :) Tog en tripp in till Life-butiken också för att höra om jag kunde ha praktik där, vilket var fullt möjligt i maj då vi har examensarbete. Wiiie! Jag lerlerler :D Så ett par veckor där kommer verkligen göra mig gott - det vet jag. Det kommer bli tuffa veckor eftersom jag samtidigt ska göra examensarbetet med Camile men ja. Det är bara att bita ihop och köra :) I like!

Nu blir det att fixa te, dra täcket till soffan och titta på säsongsstarten av Top Model 13 :D Som jag väntat! Äntligen :) Mitt sällskap? Sambo + katt :) (hoppas jag. höhö)


/Mia - ser fram emot en fullspäckad och mysig påsk :)


ps. vissel-vissel. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: