MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fredag redan?

Kategori: Min vardag

Denna veckan har verkligen susat iväg, måste jag säga. Jag gillar korta veckor (A)

Igår spenderades halva dagen tillsammans med P2 :) Lunch, en sväng på stan, bubbel och solariet :) Aldrig mer solkräm, kan jag säga! Jävlar vad den brände huden.. haha! Efter en minut var vi rödfläckiga på hela kroppen där det redan bränt oss så det fick bli att gå ur solariet direkt.. Snacka om att få valuta för pengarna ;) Tur att det iaf lagt sig nu och att det är lite färg kvar! Och ja - det är brunt, inte rött ;)

Idag bär det av ner till Trelleborg och jag längtar som en tok! :) Kommer bli en toppenhelg. Stolt presentera min man för släkten också. Det är grejjer det :) (A) Så ja, om klockan bara kan slå 15.00 så han kan komma hem så vi kan åka mot mor&far, så blir jag lycklig :P

Innan detta ska jag först läsa klart boken till skolan, åka till Vetlanda för att hämta bilen som varit på lagning, käka, packa ner mina kläder som ligger i fåtöljen och väntar samt göra mig iordning... Vi ska ju på kalas direkt ikväll när vi kommer ner, så lite piffad får man la va? ;) Well, mycket att göra idag iaf! Gilla? Ogilla?

-------------

Jag får höra de mest fantastiska saker varje dag och jag får absolut inte nog! Fjärilarna i magen sätter mer fart än vanligt och jag ler med hela ansiktet. Är detta på riktigt? Maaaoow! :D Älskar livet.


/Mia - Aaoodaaam?!


ps. var du än befinner dig, har du en famn för mig? ds.


  She's got the look

Kommentarer

  • Vera säger:

    Jag är redan tillfixad. Vi har invigning på jobb idag och jag ska tydligen spela teater med revyn. =/ Har tom plattat håret idag. Undrar om det ligger kvar ikväll?? Förresten.... ta bra skor på er. JAg tänkte gå hem ikväll.

    2010-03-12 | 09:38:44

Kommentera inlägget här: