MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

.

Kategori: Min vardag

Det är bra. Så otroligt. Jag älskar hur du ler när du tittar på mig, drar mig intill i en underbar kram och säger saker som får hela mig att pirra och gåshuden att resa sig. Hur jag då inte kan hindra leendet från att sprida sig över hela mitt ansikte och huvudet att snurra av glädjerus. Hur du omfamnar mig, trycker din kropp mot min och försiktigt säger "Vad fin du är" och ger mig en lätt kyss i nacken. Hur du på något magiskt sätt får mig att må så otroligt bra varje sekund och får mig att längta varje kväll tills du ska komma innanför dörren så jag kan få krama dig och lukta på din hals - för att känna mig hemma på riktigt. Hur jag ibland tittar på dig i smyg, ler av bara din närvaro och njuter av precis allt du gör. Hur du visar alla att jag är din och du är min. Att vi hör ihop och att det inte finns något som kan hindra det. Det känns som att världen stannar upp för en stund och bara ler mot oss, för att det är vackert. Det kallas kärlek.

A <3

/Mia Axhäll

Kommentarer

  • Farsan säger:

    Låter nästan för bra men ändå bra, ja du förstår.

    2010-03-17 | 14:31:55
  • Albin säger:

    Du måste vara världen sötaste!!!!

    2010-03-17 | 17:05:36

Kommentera inlägget här: