MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Å-hå-hå! :D

Kategori: Min vardag

Skoldagen är äntligen slut och jag är hemma :) Haft en slapp dag med eget arbete hela förmiddagen för att sen enbart fixa lite bokningspapper och dylikt inför onsdagen om två veckor, då vi erbjuder alla som vill att boka in sig för en hälsoprofilsbedömning (HPB) hos oss :)

Ska alldeles strax ta mig lite fil&müsli (hungrig!) och sätta mig i soffan och kolla lite på Top Model (A) Jag vet - jag är beroende ;) Sen blir det att plugga klart arbetet som skulle varit inne förra veckan - woops :/ - och sen träffa P2 för en promenad innan jag drar vidare för att simma och efter det bubbla med min man! :) wiie. Kommer bli mys! :)

Ikväll blir det "p-p-p-prison break" och massa gos :)

------------

Jag mår så bra pga detta att jag ibland blir rädd att allt bara är en underbar dröm. I så fall vill jag aldrig någonsin att någon väcker mig, utan låt mig sova. Snälla :) Du gör mig lycklig, hel och ger mig kärlek jag inte trodde fanns! <3


/Mia - "E du vaken Lars? E du vaken Lars? Har du tvättat händerna? Tvättat händerna?"


ps. testa att ta fem stycken av Ädelfors mintpastiller i munnen samtidigt. Jävlar vad starkt :O .ds. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: