MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Varit ute i/på "Hulu" :)

Kategori: Min vardag

Japp, dagen har spenderats tillsammans med mina kära klassisar i FP 09-10 ute hos vår lärare Lasse på gården Hulu :) Dagen startade med att hans storstorstora hund Ludde hårade ner mig, och alla andra, och buffade lite för att bli klappad och kliad - otroligt charmig hund! :) - och sen fortsatte vi för att flytta hela flocken med får och små lamm från en hage till en annan :) Att klappa hästarna och baggen Bruno var givetvis också ett måste! Väldigt mysig dag med utvärdering, gruppuppgifter där vår grupp skulle måla upp året som varit i färg samt en härlig promenad runtom i skogen och alla ängar som var fyllda med vilda blommor :) Underbart!

------------

Har nyss sålt min gamla stereo och tjänat en liten hacka - jo man tackar! :D Behövs nu i dessa svåra tider. hehe. Snart dags att förbereda maten tills "gubben" kommer hem ;) Puss på're! :) ♥

Tänka sig: På onsdag tar jag examen! Helt otroligt vad året gått fort. Förstår knappt vart tiden tagit vägen? Känns som att det bara var ett par veckor sen det var jul och ungefär tre månader sen vi började... Knas. Har sett på väderleken att vädret kommer bli hemskt dåligt, dessutom, men vad gör väl det? Vi tar examen och det ska firas :) Leenden på! Kvällen avslutas sen med tårtkalas tillsammans med sambo, far, mor, bror och svägerska :)



/Mia - du är mitt allt och mer därtill. Darling! You're the greatest ♥

 

ps. sparris håller fästingar (och killar) borta har jag hört? .ds.


 
Vi hade lite övningar med Röda Korset förra veckan. Spännande och kul! :) Visst ser min handled nasty ut? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: