MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

T-t-t-tisdag!

Kategori: Min vardag

I natt väntar ännu mer jobb och jag vet inte riktigt... Gött med pengar och det är inte så farligt att vara där, men - just arbetstiderna. De tar kol på mig! Man känner sig extremt osocial när man jobbar kvällar och nätter eftersom man inte är ledig när alla andra är lediga. Men ja - det är bara nästa vecka kvar och jag MÅSTE stå ut, för det säger Albin ;) haha.

På fredag är det midsommarafton och jag längtar :) Vi ska till Liseberg och leka av oss för att sen åka ut till Öckerö och sova där :) Myyysigt! Avsluta dagen med lite jordgubbar och vin på en klippa och njuta av solnedgången och varandra :) Wiie!
U-n-d-e-r-b-a-r-t! :D

Och vet ni vad? I sommar kommer det nog hända nåt underbart :)
/Mia - väcka vissa grrrejerrr!


ps. futurum. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: