MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Känner mig som ett vrak...

Kategori: Min vardag

Jag är riktigt trött efter alla nätter, kvällspass och dygnsvändningar nu :/ Man känner att det verkligen sliter på kroppen, både fysiskt och psykiskt! I natt jobbar jag i vilket fall mitt sista nattpass och jag kan inte ens beskriva hur otroligt skönt det känns! :) Sen är det bara en kortkväll kvar denna veckan innan det är midsommarledigt. Längtar så himla mycket! Att jobba kvällar och nätter har ju gjort att jag och min man inte kunnat träffas så mycket och jag känner att det tär på mina krafter... Han är min energikälla, så är det bara! Ska bli skönt att ha en riktigt härligt underbar helhelg tillsammans och bara njuta av varandra :) (får riktigt brett leende när jag tänker på det! :) )

--------------

Snart bär det av ner till stan för att ta en fika med P1 ute i solen :) Sen hem och tagga jobb! 18-05.30. Mobilen är på! :)

/Mia - kanske borde byta om?


ps. Jag älskar dig. Mitt allt. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: